Firmy už v neděli oznámily, že jednají o fúzi. Akcie obou společností díky tomu v pondělí vyskočily o takřka 20 procent. Investoři reagovali s nadšením na to, že nová firma bude mít sídlo v Kanadě, čímž Burger King ušetří při zahraniční expanzi na daních. Spojení je ale podle investorů velmi výhodné i ze strategického hlediska.
Burger King bude moci ve spojení s Tim Hortons lépe konkurovat společnosti McDonald's, která dominuje na trhu rychlých snídaní, a díky nižším daním bude mít lepší podmínky pro rozšiřování sítě v zahraničí. Pro Tim Hortons znamená spojení s Burger Kingem možnost výrazného rozšíření v USA a dalších zemích. Obě značky zůstanou v nové skupině oddělené.
Burger King s ústředím v Miami provozuje v 79 zemích světa přes 13.000 restaurací, naprostou většinou franšízových. Tim Hortons má 3588 restaurací v Kanadě, 859 v USA a 32 v zemích kolem Perského zálivu.
Burger King otevřel svou první restaurací v Miami v roce 1954. Na českém trhu působí od roku 2008, v současné době má v tuzemsku podle firemního webu 14 restaurací.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
