"Z trhu se nám donesly informace, že obchodní zástupci Sazky obchází provozovatele terminálů a říkají, že končíme. Strhávají naše plakáty, své losy umisťují do našich stojanů a provozovatele nutí vypovědět s námi smlouvu, jinak dostanou od Sazky výpověď," uvedl Vepřek.
Podle něj se tato činnost, která trvá zhruba půl roku, v poslední době stupňuje. "Takřka neustále se na nás obrací některý provozovatel s tím, že se s takovým jednáním setkal. Někteří proto naši smlouvu převedli například na manželku, aby tomu mohli čelit. Jen v poslední době jsme však takto přišli o pět smluv," uvedl Vepřek. Firma nyní podle něj shromažďuje důkazy a chystá právní kroky. "Myslíme si, že to hraničí se zneužitím dominantního postavení," dodal. Připustil stížnost k antimonopolnímu úřadu.
Podle Vepřeka nejde primárně o finanční potrestání konkurence. "Nepotřebujeme, aby Sazka dostala pokutu, ale aby tohle přestala dělat. Aby se začala chovat férově," řekl ČTK Vepřek.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
