\"Rozhodlo se, že se náklady musí plošně snížit o 17 procent a nejjednodušší je ušetřit na lidech,\" řekl ČTK Šimon Vohar ze Severočeského sdružení odborových organizací důlního průmyslu.
Organizační změna se týká zhruba šesti procent zaměstnanců. Firma působí v okrese Chomutov, Most a Teplice. \"Na každém ze tří úřadů práce se bude jednat řádově o desítky nových zájemců,\" uvedl Budinský. Úřad práce ČTK informaci o propouštění potvrdil, konkrétní počty ale ještě nemá k dispozici. Bez práce je jen na Chomutovsku bezmála 10.000 osob, nezaměstnanost se pohybuje okolo jedenácti procent.
Odboráři žádné demonstrace proti propouštění nechystají. \"Lidi se bojí o práci, nejsou schopni svou nespokojenost nějak hromadně vyjádřit. Obracíme se na místní politiky,\" řekl Vohar.
Těžební firma ještě v dubnu 2010 prohlašovala, že v příštích pěti letech nepočítá s žádným výrazným propouštěním. Největší útlum hornictví postihl havíře v 90. letech, kdy na severozápadě Čech přišlo o práci 30.000 horníků.
fir jpt



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
