V současnosti část zimní údržby zajišťují krajské Správy a údržby silnic (SÚS) na základě smlouvy s ministerstvem dopravy. Část oblastí vysoutěžila státní příspěvková organizace Ředitelství silnic a dálnic a pět oblastí vloni v rámci pilotního projektu soutěžilo samo ministerstvo dopravy.
Výsledky pilotního projektu ve Zlínském a Karlovarském kraji hodnotí ministerstvo dopravy pozitivně. \"Cenové nabídky uchazečů v tomto zadávacím řízení potvrdily snížení cen u zimní a především u běžné údržby, aniž by byly ohroženy požadavky na bezpečnost a plynulost provozu,\" uvedlo dnes v materiálu ministerstvo dopravy.
Soutěž na služby spojené se zimní a běžnou údržbou komunikací ve výše uvedených 21 oblastech už ministerstvo dopravy vypsalo v polovině letošního roku. Kvůli nejasnostem v zadávacích podmínkách ale musel úřad původní řízení zrušit a přípravu na vypsání soutěže včetně informování vlády o záměru podstoupit znovu.
V Česku se aktuálně nachází na 6,5 tisíce kilometrů silnic prvních tříd. Dálnice a část rychlostních silnic spravuje prostřednictvím vlastních správ Ředitelství silnic a dálnic. Silnice druhých a třetích tříd spravují kraje.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
