Kromě jednosměrných tramvají vyrobí plzeňská firma pro bratislavský dopravní podnik i 30 obousměrných tramvají. I v tomto případě DPB už dříve využil opci a původní objednávku na 15 vozidel zdvojnásobil.
\"Podpisem tohoto dodatku jsme zajistili nákup už 60 nových tramvají, které jsou financovány hlavně z prostředků Evropské unie a hlavního města Slovenska. Využitím opce dochází k radikální obnově přestárlého vozového parku městské hromadní dopravy v Bratislavě,\" uvedl generální ředitel DPB Ľubomír Belfi. Dodal, že dopravní podnik díky dodávkám od české firmy vymění polovinu stávajících tramvají.
Jednosměrné pětičlánkové tramvaje 29 T pro Bratislavu mají kapacitu 241 cestujících a jsou vybaveny také klimatizací. Půjde o první nízkopodlažní tramvaje, které budou ve slovenské metropoli nasazeny do běžného provozu.
Výroba tramvají pro Bratislavu není jedinou zakázkou, kterou skupina Škoda získala od DPB. Společnost Škoda Electric loni uspěla v tendru DPB na dodávku trolejbusů; také u této zakázky DPB využil opci a k původní zakázce na 80 vozidel objednal dalších 40 trolejbusů.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
