V minulých letech se ŘSD naopak nedařilo peníze vyčleněné na opravy a údržbu využít. \"Příčinou byla opakovaná rozhodnutí ministrů dopravy ČR nebo generálních ředitelů ŘSD o pozastavení akcí, dále to byly problémy v přípravě akcí a v plánování jejich realizace,\" uvedla v tiskové zprávě Soňa Křítková, pověřená řízením organizace. Zároveň připustila, že se řada oprav uskutečnila pozdě, kdy už nebyly pro práce vhodné teplotní podmínky. Řada oprav tak musela být na zimu přerušována a opravována až na jaře.
To by se ale v letošním roce stát nemělo, slíbilo ŘSD s tím, že veškeré opravy by měly být hotové do 10 prosince. Mezi největšími opravami, které se letos uskutečnily, uvedla firma například opravy dálnice D1 u Průhonic, D2 pokračující z Brna do Bratislavy mezi 42 a 48 kilometrem, druhou etapu oprav R7 mezi Prahou a Knovízem a nebo silnice I/14 Harrachov - Valteřice.
Roční výše prostředků na opravy a údržbu v milionech korun: rok 2010 2011 2012 2013 2014 (plán) údržba silnic I. třídy 1 247 1 371 1 396 1 659 2 000 opravy silnic I. třídy 3 299 3 191 3 853 3 408 4 500 údržba dálnic 400 959 1 195 1 180 1 300 opravy dálnic 786 982 674 1 000 1 500 celkem 5 732 6 503 7 118 7 247 9 300
Zdroj: ŘSD



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
