Společné podniky Volkswagenu v Číně navíc investují dalších 22 miliard eur. Podniky budou tyto investice financovat ze svých vlastních zdrojů. Šéf čínských aktivit Volkswagenu Jochem Heizmann tento týden upozornil, že nedostatečné výrobní kapacity brzdí růst prodeje v Číně, která je největším automobilovým trhem na světě.
\"Budeme nadále pokračovat v investicích do budoucnosti, abychom se stali vedoucí automobilovou skupinou z ekologické i ekonomické stránky,\" uvedl dnes šéf koncernu Martin Winterkorn. \"Náklady na vývoj zůstanou v budoucnosti vysoké kvůli silnému tlaku na inovace a stoupajícím požadavkům, které má na automobilový průmysl legislativa týkající se emisí oxidu uhličitého,\" dodal.
Volkswagen je největší automobilkou v Evropě a nejpozději do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem aut na světě. \"Volkswagen pokračuje ve značných investicích do globálních aktivit,\" uvedl předseda závodní rady Bernd Osterloh. Dodal, že investiční plány zároveň demonstrují, že firma nadále podporuje také své domácí aktivity.
\"Skvěle vyškolená pracovní síla a vysoce efektivní výroba v Německu představují důležitou konkurenční výhodu, kterou si hodláme udržet,\" prohlásil Winterkorn. \"Zároveň však také posilujeme a rozšiřujeme svou mezinárodní přítomnost, abychom systematicky využívali příležitostí na trzích po celém světě,\" dodal.
pmh ank



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
