\"Spouštíme největší program modernizace infrastruktury v dějinách firmy,\" řekl Kefer. \"Do konce roku 2019 vyměníme 17.000 kilometrů kolejí a 8700 výhybek. Renovováno bude přinejmenším 875 mostů,\" doplnil. Celá německá železniční síť dosahuje délky zhruba 33.000 kilometrů.
Rozsáhlá modernizace železniční infrastruktury vychází z dohody mezi DB a německým státem. Ten uvolnil dodatečné finanční prostředky pro investice státní firmy pod podmínkou zlepšení nabídky železničních spojů.
DB se v posledních letech potýkají s úbytkem zákazníků. Jejich hlavním konkurentem je rychle rostoucí segment dálkové autobusové dopravy, která často nabízí na stejných trasách nižší ceny. V dálkové dopravě navíc pověst DB jako spolehlivého dopravce poškozují zpoždění vlaků. Loni jejich úhrnná délka dosáhla 3,79 milionu minut, což je nejvíc od začátku měření v roce 2004.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
