Výběr nového správce by podle Dolínka trval déle než pět měsíců. Co by to znamenalo pro opakovaně odkládaný termín otevření Blanky, který je aktuálně naplánován na jaro příštího roku, neřekl. \"Pevně věřím, že k takovému scénáři nedojde,\" uvedl. Stavbu tunelového komplexu, který vyjde na 37 miliard korun, provází problémy po celou dobu.
Pavel Kočiš z IDS řekl, že je firma připravena stavbu opustit 15. ledna. IDS po městu chce, aby zaplatilo dlužné částky za práce z uplynulých tří let. Tvrdí, že kvůli Praze skončila vloni v provozní ztrátě. Bez IDS údajně nebudou moci ve stavbě pokračovat ani další firmy.
Dlužné částky měl řešit rozhodčí soud. Kvůli odchodu členů rozhodčího senátu se ale jednání protáhlo a IDS podle Kočiše není ochotna dál čekat. Stavba se v minulosti zastavila i kvůli dluhům města vůči stavební firmě Metrostav. Situaci nakonec také řešil rozhodčí soud.
Firma IDS podle informací ČTK za své služby dosud inkasovala 202 milionů korun, chce ale víc, než bylo v původní smlouvě. Práce na stavbě se protáhly a firmě prý vzrostly náklady.
Tunel Blanka, jehož stavbu zadala politická garnitura pod vedením primátora Pavla Béma (ODS), měl být zprovozněn v roce 2011. Termín politici několikrát odložili. Bývalé vedení města jej slibovalo otevřít 2. prosince, nově zvolená rada v čele primátorkou Adrianou Krnáčovou hovoří až o jaru 2015.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
