Podle ředitelství je první úsek dálnice D11 u Prahy z přelomu 70. a 80. let minulého století na hranici své kapacity. Často se na něm tvoří kolony a část motoristů volí pro příjezd do Prahy objízdné trasy po silnicích nižších tříd.
Na tři pruhy v každém směru by se dálnice měla rozšířit s využitím středového dělícího pásu a části krajnice. Vozovka má také dostat nový tišší betonový povrch. Stavba má trvat 18 měsíců.
Dálnice D11 Praha - Hradec Králové funguje jako páteřní spojení Prahy s východočeským regionem, zároveň je plánováno její prodloužení do Polska. V současnosti je v provozu 87 kilometrů z celkem 154 kilometrů. Jednotlivé úseky byly uváděné do provozu v letech 1984 až 2006.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
