V loňském roce částečně ztrácely hlavní televizní stanice. Nova měla v celodenním podílu 23,24 procenta po předchozích 23,61 procenta. ČT1 zaznamenala podíl 15,21 procenta po předloňských 16,69 procenta a stanice Prima získala podíl na publiku 14,04 procenta po 14,60 procenta o rok dříve. Úbytek vlajkových programů ale kompenzovaly další kanály televizních skupin, z nichž nárůst vykázaly například veřejnoprávní ČT2, ČT sport ČT:D/Art, dále Nova Cinema, Fanda, Smíchov či Telka nebo Prima Love.
Meziročního nárůstu docílila TV Barrandov, která v celodenním podílu loni přilákala 4,58 procenta po 4,39 procenta v roce 2013. Zvýšení na 3,88 procenta diváků starších patnácti let dosáhly také stanice mediálně zastupované Atmedia CZ, které o rok dříve měly divácký podíl 3,31 procenta.
Podíl na sledovanosti ve skupině diváků starších 15 let: Televizní stanice Sledovanost 2013 (v procentech) Sledovanost 2014 (v procentech) Nova 23,61 23,24 Nova Cinema 4,33 4,39 Fanda 1,46 1,58 Smíchov 0,96 1,37 Telka 0,81 1,40 NOVA CELKEM 31,17 31,98 ČT1 16,69 15,21 ČT2 4,06 4,36 ČT24 5,52 4,34 ČT sport 3,16 4,37 ČT :D+ČT art 0,40 1,59 ČESKÁ TELEVIZE CELKEM 29,83 29,86 Prima 14,60 14,04 Prima COOL 3,68 3,25 Prima love 2,16 2,25 Prima ZOOM 2,00 2,01 PRIMA CELKEM 22,44 21,54 TV Barrandov 4,39 4,58 At Media 3,31 3,88 Ostatní stanice 8,86 8,16
Zdroj: údaje ATO - MEDIARESEARCH



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
