Profesní kariéra dlouholetého manažera skupiny Tomáše Ignačáka začala v roce 1993 v šumperské společnosti Pars nova, kde vystřídal řadu pozic a v roce 2000 se stal generálním ředitelem a předsedou představenstva. Pars nova je součástí skupiny Škoda. Od roku 2012 je jedním z akcionářů Škody Transportation a viceprezidentem pro obchod skupiny. Vystudoval elektrotechnickou fakultu na VUT v Brně.
\"Škoda Transportation má dnes skvělou pozici na trhu, proto bych se z postu generálního ředitele chtěl především soustředit na správné využití růstových příležitostí na zahraničních trzích, které se nám v posledních letech otvírají a na nichž je společnost úspěšná,\" uvedl Ignačák.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
