Škoda zvýšila prodej o 16 procent na 58.091 aut, následuje Hyundai s růstem o téměř 17 procent na 18.934 vozů a třetí skončil Volkswagen se zvýšením o 22 procent na 18.281 automobilů. Na dalších místech skončily značky Ford, Dacia a Peugeot.
Lidé nejčastěji kupovali auta nižší střední třídy, která měla podíl přes 26 procent. Následují malé vozy s 18procentním podílem a terénní auta se 17 procenty. Více než čtvrtinový podíl mělo provedení kombi. Přes 55 procent prodávaných aut bylo na benzinový pohon.
Nejprodávanějším modelem byla Škoda Octavia s 20.539 prodanými vozy, následuje další model Škody Rapid s 12.393 prodanými kusy a třetí Škoda Fabia s 8774 automobily. Další příčku obsadil VW Golf a za ním Hyundai i30.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
