Nejméně 68 dalších lidí bylo při nehodách spojovaných se zmíněnou závadou zraněno.
Čísla by se ještě mohla změnit. Feinberg k pátečnímu datu zatím obdržel 303 žádostí o odškodnění v případě úmrtí a 2407 žádostí o odškodnění v případě zranění. Nárok na vyplacení kompenzací má 112 z těchto žádostí. Více než sedm stovek dalších se nadále vyhodnocuje. U jiných více než sedmi set podaných žádostí chyběly potřebné dokumenty. Zhruba 783 žádostí pak dokumentaci zcela postrádalo, napsala agentura Reuters.
Závadné přepínače u zapalování se za určitých okolností mohly samovolně přesunout ze zapnuté polohy do vypnuté, což zastavilo motor a vyřadilo většinu systémů napájených elektřinou, včetně posilovače řízení, posilovače brzd a airbagů. Řidiči pak vůz s vypnutými motory mohli přestat ovládat a mohli havarovat.
GM o problému v autech Chevrolet Cobalt a dalších menších vozech věděla déle než deset let. Vozy začala svolávat loni. GM si na náklady spojené s odškodněním dala stranou počátečních 400 milionů dolarů. Feinberg, správce programu kompenzací najatý samotnou automobilkou, bude žádosti o přiznání odškodného přijímat do konce ledna.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
