Pokles kvartálního zisku tak pokračoval čtvrté čtvrtletí za sebou. Zůstal přitom za odhady analytiků, kteří v průzkumu agentury Reuters průměrně očekávali zisk ve výši 1,98 bilionů wonů. Tržby společnosti během tří měsíců do prosince díky solidnímu prodeji a slabšímu kurzu wonu vůči hlavním zahraničním měnám ale stouply, a to o osm procent na 23,57 bilionu wonů.
Hyundai Motor, která je společně se sesterskou Kia Motors Group pátou největší automobilovou skupinou na světě, utratila miliardy dolarů za pozemek pro nové ústředí firmy na jihozápadě Soulu. Měnová krize v Rusku ale podkopala zisky obou automobilek v této zemi, kde patří jejich vozy k nejprodávanějším na trhu.
Kvůli slabšímu japonskému jenu jsou japonské vozy levnější ve Spojených státech. Jihokorejská automobilka tak podle analytiků musela v USA zvýšit nabídkové akce, aby ustála konkurenci japonských rivalů a oživila poptávku po svých stěžejních modelech, jako jsou sedany Sonata a Elantra.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
