Čížek na ŘSD přišel při hromadné výměně vrcholného vedení, od které si exministr Prachař sliboval ozdravení státního investora kritizovaného pro neefektivitu a korupčnímu prostředí. Spolu s ním Kubiš začátkem loňského dubna jmenoval do vrcholných funkcích Soňu Křítkovou, která ŘSD po jeho odchodu dočasně řídila, bývalého náměstka ministra obrany Libora Tejnila, nebo Zdeňka Maříka, který se ujal provozního úseku.
Právě Mařík byl prvním z nově příchozích manažerů, kdo vrcholné vedení záhy opustil. Rezignoval po zhruba měsíci kvůli spojení se společností Silling. Ta se během Maříkova působení u chomutovské správy silnic měla podílet na provozu systému mapování nutných oprav (Dikos), který podle pozdější kontroly ŘSD mohl fungovat pro účelové rozdělování veřejných zakázek mezi vybranými firmami.
S výjimkou Čížka ale ani zbytek z nově příchozího managementu na ŘSD nevydržel dlouho, sám Kubiš skončil loni v červenci. Oficiálně rezignoval poté, co zvážil požadavky, které na něj ministr dopravy kladl. Později ale připustil, že jej k rezignaci donutil Prachař.
ŘSD rozděluje peníze na stavbu silnic a spravuje síť dálnic, rychlostních silnic a komunikací první třídy. Personální stabilizace organizace, která se minulý rok potýkala s výraznými personálními obměnami a prošla několika reorganizacemi, je jedním z hlavních úkolů, kterými nového šéfa dopravního resortu Dana Ťoka pověřil premiér Bohuslav Sobotka.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
