\"Skupina Volkswagen měla stabilní začátek roku. Naše luxusní značky Audi a Porsche spolu se značkami Škoda a Seat předvedly obzvlášť silný výkon,\" uvedl šéf prodeje Christian Klingler. \"Při pohledu na celý rok 2015 lze očekávat pokračování globálních nejistot. Bude to další náročný rok,\" dodal.
Koncern již dříve oznámil, že prodej automobilů s vlajkovou značkou VW v lednu klesl o 2,8 procenta na 507.100 vozů. Prodej Audi naopak stoupl o více než desetinu na rekordních 137.700 vozů a prodej Porsche se zvýšil téměř o třetinu na rekordních 16.000 vozů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto začátkem týdne oznámila, že v lednu dodala zákazníkům na celém světě 87.000 vozů. To představuje meziroční nárůst o 7,5 procenta a nejlepší lednový výsledek v historii značky.
Volkswagen je z hlediska prodeje největší automobilkou v Evropě a nejpozději do roku 2018 se hodlá stát největší automobilkou na světě. V celém loňském roce koncern zvýšil prodej o 4,2 procenta na 10,14 milionu vozů, a poprvé tak překonal desetimilionovou hranici. Jedničkou na trhu nicméně zůstal japonský konkurent Toyota Motor, jehož prodej stoupl o tři procenta na 10,23 milionu vozidel.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
