Škoda JS, člen ruské skupiny OMZ, dodá nejprve v letech 2015 až 2019 projekty a řešení a následně systémy řízení pohonů a řízení výkonu. \"K rozhodnutí o modernizaci vedla potřeba zajistit přechod ze zastaralého analogového systému původního ruského dodavatele z 80. let minulého století na moderní digitální,\" řekl Stolár.
Plzeňská firma nyní dokončuje modernizaci bezpečnostních systémů v české jaderné elektrárně Dukovany na všech čtyřech blocích. Hlavním cílem je zvýšení jaderné bezpečnosti. Vytváří se tak i předpoklady pro prodloužení životnosti elektrárny, uvedl mluvčí.
Se Škodou JS se na projektu v Maďarsku budou podílet další české firmy, například ZAT Příbram. Podíl českých a maďarských dodávek bude 80 ku 20.
Vlastníkem elektrárny Paks je společnost MVM, obdoba českého ČEZ, kterou stoprocentně vlastní stát. Jaderný zdroj se čtyřmi reaktory VVER 440 pokrývá téměř 40 procent celkové výroby elektřiny v zemi. Do provozu byl uveden v letech 1982 až 1987.
Plzeňská Škoda JS s 1000 zaměstnanci, která se ve zrušeném tendru ucházela o dobudování bloků Temelína, plánovala loni tržby 3,4 miliardy Kč, stejné jako v roce 2013. Loňský zisk se měl pohybovat těsně pod 100 miliony korun. Díky řadě rozjednaných velkých zakázek letos očekává, že se její tržby i zisk výrazně zvýší.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
