Zájem o auta značky Volkswagen byl v lednu a v únoru meziročně vyšší v západní Evropě. Na domácím trhu, tedy v Německu, se odbyt meziročně zvýšil o 6,7 procenta. Ve střední a východní Evropě však automobilka dodala o 21,5 procenta méně nových volkswagenů než loni. Odbyt v Rusku klesl o 40,1 procenta na zhruba 12.000 vozů, což skupina vysvětluje pokračující složitou situací na tamním trhu.
V Asii a Tichomoří se odbyt značky Volkswagen za leden a únor zvýšil o 0,5 procenta a v Severní Americe o 3,6 procenta. Slabší odbyt značka zaznamenala v Jižní Americe, kde za oba měsíce dodala o 18,8 procenta méně aut než ve stejném období loni.
Součástí koncernu jsou nyní značky osobních vozů Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche nebo Seat. Hlavní značkou je Volkswagen. Firma je z hlediska prodeje největší automobilkou v Evropě a nejpozději do roku 2018 se hodlá stát i největší automobilkou na světě.
V médiích se před časem objevily spekulace, že by Volkswagen mohl mít zájem například o převzetí automobilky Fiat Chrysler. Winterkorn ale řekl, že další značky už nechce.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
