Dělníci budou při uzavírce osazovat nosník nového nadjezdu na 162. kilometru dálnice u Bíteše. Auta budou z D1 sjíždět na exitu 153 u Lhotky. Pojedou po silnici II/390 směrem na Osovou Bítýšku a pak se po II/602 dostanou do Velké Bíteše, kde se mohou na dálnici vrátit. Na plynulost dopravy bude po dobu uzavírky na D1 dohlížet pět policejních hlídek.
Stavba nového mostu nad dálnicí je součástí rekonstrukce D1 mezi Lhotkou a Velkou Bíteší. Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svou životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů ministerstva dopravy mohla stát asi 14 miliard korun. Stavba je rozdělená na 21 úseků. Opravy devítikilometrového úseku na Žďársku provádí sdružení tvořené firmami OHL ŽS a Apline Bau CZ.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
