Jízdní pás na Brno byl uzavřen v sobotu po 20:45. Na provoz dohlíželo pět policejních hlídek. Na objízdných trasách během noci žádné komplikace nevznikly, uvedla Čírtková. Auta sjížděla z dálnice na exitu 153 u Lhotky. Projížděla po silnici II/390 směrem na Osovou Bítýšku a pak po II/602 do Velké Bíteše, kde se mohla na D1 vrátit. Směrem na Prahu se jezdilo bez omezení.
Dělníci během noční uzavírky osadili čtyři nosníky nového nadjezdu u Bíteše, pracovali nad pravým jízdním pásem. V 05:00 byly nosníky na svém místě. \"Trvalo to delší dobu, než kdybychom to dělali ve dne,\" řekl ČTK Petr Černík ze stavební firmy Alpine. Po dokončovacích pracích z D1 musel být odsunut mohutný jeřáb. Druhá část nadjezdu se bude stavět zkraje dubna. Levý jízdní pás bude v té době uzavřen kvůli výměně cementobetonového krytu. Auta budou jezdit v obou směrech po jedné polovině dálnice.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
