Ještě letos plánuje Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) zahájit další stavbu D3, a to v úseku mezi Bošilcem a Ševětínem, přičemž do konce dubna má být vybrán její dodavatel. V následujících měsících pak chce ŘSD vypsat tendr na část Ševětín - Borek. Oba tyto úseky, dlouhé celkem 19 kilometrů, se nacházejí mezi dnes zahajovanými stavbami.
Dálnice D3 z Českých Budějovic do Mezna na Benešovsku by mohla být hotova v roce 2017. Dokončení celé jihočeské části dálnice D3 a na ni navazující rychlostní komunikace R3 se plánuje na rok 2021, kdy je poslední možnost čerpat na tuto stavbu evropské dotace. Výstavba D3 na jihu Čech pokračuje po téměř dvouleté pauze, naposledy byl její pětadvacetikilometrový úsek otevřen mezi Táborem a Veselím nad Lužnicí 28. června 2013.
D3 má spojit Prahu, Tábor a České Budějovice, a z Třebonína pokračovat jako rychlostní silnice k rakouským hranicím. V současnosti je v provozu dvaačtyřicetikilometrový úsek mezi Meznem a Veselím nad Lužnicí. Předpokládané náklady na celou stavbu jsou zhruba 80 miliard korun. Výstavbu D3 provázely od roku 1987 střídavá podpora politiků, nedostatek peněz, spory o její trasu i liknavý výkup pozemků.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
