Japan Tobacco se ze segmentu nápojových automatů stahuje v situaci ostré konkurence na japonském trhu nealkoholických nápojů, kde velký počet aktérů soutěží o omezený koláč. Společnost už v únoru oznámila, že odchází z celého japonského trhu nápojů a jejich výrobu a prodej zastaví do konce letošního září.
Japan Tobacco má na trhu nealkoholických nápojů v Japonsku podíl 1,6 procenta. Daleko tak zaostává za hlavními hráči Suntory a Coca-Cola, z nichž každý ovládá více než 20 procent trhu.
\"Do roku 2020 se chceme stát jedničkou na trhu nápojů a víme, že to nebude snadné,\" řekl prezident Suntory Nobuhiro Torii. \"Nyní jsme v zájmu dosažení tohoto cíle získali silného partnera, \" citovala Toriiho agentura Reuters.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
