Prodej státního podílu v irském leteckém přepravci již tento týden podpořila irská koaliční vláda. IAG jí ale musela dát záruky týkající se pracovních míst a zachování stávajících linek z irských letišť do Londýna. IAG se kromě toho zavázala, že Aer Lingus bude poskytovat mezinárodní přepravu osob nadále pod touto značkou a ústředí aerolinek zůstane v Irsku.
Rozhodnutí vlády musel ratifikovat parlament, který jej ve čtvrtečním hlasování potvrdil poměrem 75 hlasů pro a 51 proti.
Aby mohla společnost IAG aerolinky Aer Lingus zcela ovládnout, potřebuje ještě souhlas dalšího velkého akcionáře, irských nízkonákladových aerolinek Ryanair. Ten má v Aer Lingus podíl téměř 30 procent. Ryanair uvedl, že až obdrží oficiální nabídku na převzetí svého podílu, hodlá o ní uvažovat.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
