Volkswagen však uvedl, že čísla částečně zkreslila i skutečnost, že letos v květnu bylo o dva pracovní dny méně. Po úpravě o počet pracovních dní prodej klesl o 4,8 procenta, v souladu s dubnovým propadem, který byl nejvyšší za několik let. Prodej značky VW klesá s výjimkou února, kdy prodej stagnoval, od loňského října.
Součástí koncernu Volkswagen jsou kromě značky VW také česká Škoda Auto a Audi, Seat, Porsche, Bentley, Bugatti a Lamborghini. Pokles prodeje hlavní značky může být předzvěstí problémů na úrovni celé skupiny poté, co se v dubnu poprvé od prosince 2009 snížil i prodej luxusní divize Audi a české divize Škoda, uvedla agentura Reuters.
Volkswagen se nejpozději do roku 2018 hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě. Loni koncern zvýšil prodej o 4,2 procenta na 10,14 milionu vozů, a poprvé tak překonal desetimilionovou hranici. Jedničkou na světovém trhu loni ale zůstal japonský konkurent Toyota Motor, jemuž odbyt vzrostl o tři procenta na 10,23 milionu vozidel.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
