Zákazníci přecházejí od čtyřmotorového jumba Boeingu i obdobného stroje evropského Airbusu ke zmodernizovaným dvoumotorovým nákladním letadlům, které už doletí skoro stejně daleko. Boeing tento trend nutí uvažovat o budoucnosti nákladního letounu 747-8. Kdyby firma byla nucena tento výrobní program ukončit, vyžádalo by si to podle analytiků náklady kolem jedné miliardy dolarů (asi 24 miliard Kč).
Společnost Volga-Dnepr, která je předním světovým přepravcem nadměrných a těžkých nákladů, převzala první letoun 747-8 v roce 2012 a nyní jich provozuje celkem 14. Pokud ruská firma zakázku potvrdí, získá Boeing pro montážní linku tohoto stroje další rok a půl práce. Nyní má nevyřízené zakázky na 32 těchto letadel, což znamená necelé dva roky výroby.
Loni Boeing na své nejdražší letadlo žádné nové zakázky nezískal, což se mu stalo poprvé od roku 1966, kdy firma začala tento stroj prodávat. Až letos v březnu si objednala tři tyto letouny ázerbájdžánská společnost Silk Way West Airlines.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
