Objízdná trasa pro osobní auta vede přes Benešov. Nákladní vozidla nad 12 tun budou uzavírku objíždět přes Tábor, Pelhřimov a na D1 se opět napojí u Humpolce a opačně.
\"Po uzavření místa pro dopravu pokračuje navážení písku, do kterého most po demolici spadne,\" uvedl Rýdl. S bouráním se podle něj začne nejdříve okolo 21:00.
Odklízecí práce pak potrvají do čtvrtka 9. července do 08:00. Po pondělním ukončení úplné uzavírky budou silničáři ještě odvážet suť z demolovaného mostu a provádět další dokončovací práce. Pravý jízdní pás bude proto ještě uzavřen a doprava svedena podobně jako před uzavírkou do režimu dvou pruhů na Prahu a jednoho na Brno.
Příprava na dnešní akci začala už v pátek, kdy byla částečně uzavřena mimoúrovňové křižovatka u Ostředka na 34. kilometru dálnice. Od soboty je uzavřený pravý jízdní pás (směr na Brno) zhruba mezi 32. a 34. kilometrem, kde doprava do dnešního večera vedla jedním pruhem ve směru na Brno a ve dvou ve směru na Prahu.
Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svou životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů ministerstva dopravy mohla stát asi 14 miliard korun. Stavba je rozdělená na 21 úseků, které se modernizují postupně.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
