Komise rovněž oznámila, že IAG se zavázala vzdát se pěti denních odletových a příletových míst na londýnském letišti Gatwick, aby umožnila posílení konkurence na linkách z Londýna do Dublinu a Belfastu. Firma také slíbila, že uzavře se svými konkurenty zvláštní dohody.
IAG je mateřskou firmou britských aerolinek British Airways a španělských přepravců Iberia a Vueling. Díky převzetí bude moci skupina vybudovat svůj nový přestupní uzel na dublinském letišti, a rozšířit tím své kapacity na lukrativních transatlantických trasách.
Irská nízkonákladová společnost Ryanair minulý týden svolila, že skupině IAG prodá svůj menšinový podíl v Aer Lingus. Nabídka IAG na převzetí Aer Lingus byla podmíněna tím, že ji přijmou dva největší akcionáři irské firmy, tedy Ryanair a irská vláda. Irsko prodej svého čtvrtinového podílu schválilo v květnu.
Ryanair se v minulosti třikrát neúspěšně pokusil svého irského konkurenta převzít. Dva pokusy mu však zablokovala Evropská komise a jeden ukončil sám Ryanair.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
