Během zkoušky si podnik prověřoval, zda v případě blackoutu má všechny postupy správně nastaveny. Vyzkoušel například přechod na záložní zdroje elektrického energie, zejména rychlost, s jakou je schopen všechna zařízení přepnout.
Zkouška začala v 01:15. Náhradní autobusy byly zavedeny v obou směrech po trase Nádraží Holešovice, Vltavská, Florenc, Hlavní nádraží, Muzeum, I. P. Pavlova, Vyšehrad, Pražského povstání, Pankrác, Budějovická a Kačerov. V průběhu cvičení uzavřel podnik podchody u stanic metra Vltavská, I. P. Pavlova, Pražského povstání a Pankrác.
Dnešní komplexní zkoušky navázaly na předchozí dílčí zkoušky, které začaly před dvěma roky přípravou na cvičení Blackout a pokračovaly loni v létě dvěma dílčími zkouškami na lince B.
Srovnatelná výluka metra byla naposledy loni na jaře a na podzim roku 2012 ve stanicích Náměstí Míru a Dejvická a na podzim loňského roku ve stanici Pražského povstání. Tehdy podnik metro zavřel kvůli výměně výhybek.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
