Podle Wanga si firma vybrala Cheb ze dvou hlavních důvodů. Jednak bylo zapotřebí navýšit výrobní kapacitu v Evropě, ale také být poblíž zákazníkům. To Cheb, který leží na dohled od hranic Německa, splňuje. Do budoucna by přitom mohl počet zaměstnanců přesáhnout i 500.
Podle starosty Chebu Petra Navrátila (ČSSD) trvala jednání dva roky. Developerem, který čínského investora přesvědčil o vstupu do Chebu, byla společnost Panattoni, která převzala celou druhou etapu chebského Průmyslového parku. Halu pak postaví a bude pronajímat partnerská společnost Accolade.
BWI, výrobce tlumičů a brzdových systémů, má zatím ve světě šest závodů. Dva v Číně, dva v USA, jeden ve Francii a jeden v Polsku. Chebský závod na 15.000 metrech čtverečných by měl být dokončen na konci května 2016, výroba pak začne na počátku roku 2017.
\"Nabírání zaměstnanců pro první fázi běží už nyní, obsazovány jsou nejvyšší pozice. Nábor pracovníků do výroby by měl být spuštěn na počátku roku 2016,\" doplnila Linda Kitzbergerová z agentury Grafton Recruitment.
Podle Pavla Sovičky z developerské společnosti Panattoni zvítězil Cheb jak výhodnou polohou a dobrým dopravním spojením, tak i dostupností pracovní síly.
\"Doufáme, že ještě tento podzim se tady párkrát potkáme a doufáme, že dva až tři uživatele sem do zóny přivedeme. Doufáme v počet zaměstnanců někde mezi 500 až 1000 nad rámec BWI,\" dodal Sovička.
V Chebské průmyslové zóně nyní působí 14 firem, které zaměstnávají asi 1200 lidí. Chebská zóna je tak v současné době největší v Karlovarském kraji a plánuje i další rozšíření.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
