\"Druhá etapa je rozplánována zhruba na rok. Dokončení sanace plánujeme v září, v říjnu příštího roku. Teď probíhají přípravné práce pro zpevnění ploch pro nástup těžkých vrtných souprav. Jako první přijde vybudování západové stěny ze speciálních statických prvků, které kromě statiky budou mít také funkci odvodňovací. Voda je nepřítelem celého tohoto stavebního prostoru,\" řekl Zuckerstein. Poté stavaři odtěží asi 150.000 metrů krychlových samotného závalu. Sanace bude stát asi 400 milionů korun. Vrchní část sesuvu nechalo ŘSD odtěžit už v loňském roce.
Práce na ostatních částech rozestavěného úseku přes České středohoří pokračují bez vážnějších problémů. \"Je velmi intenzivní práce na dalších rozestavěných tělesech D8, což znamená především tunely, mosty a především celá mimoúrovňová křižovatka u Řehlovic,\" uvedl mluvčí ŘSD Jan Rýdl.
Dálnice bude podle Rýdla dokončena včas. \"Skutečně v prosinci 2016 bude ŘSD stříhat pásku a pouštět dopravu na celou dálnici D8 z Prahy do Ústí nad Labem, potažmo do Drážďan,\" doplnil Rýdl.
Hlína a kamení zavalily dálnici u Litochovic na Litoměřicku předloni v červnu. Sesuv zavalil rozestavěný úsek dálnice v délce asi 200 metrů. Na nevhodně vybranou trasu dálnice dlouhodobě upozorňovali ekologové ze sdružení Děti Země. Podle nich už v roce 2005, kdy se o budoucí dálnici jednalo, varovali geologové na riziko půdních sesuvů.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
