\"Ještě tam nějaké omezení je, ale je tam normální provoz, už jsme to nezavírali,\" uvedl dnes kolem 07:30 Rýdl.
Řidiči měli během noci původně počítat s pěti třicetiminutovými uzavírkami ve směru na Prahu a stejným počtem uzavírek v opačném směru. První uzavírka ale trvala necelých 20 minut, další asi 12 minut. Práce postupovaly rychleji, než se očekávalo.
Objízdné trasy nebyly stanoveny, auta musela vždy počkat na konec uzavírky a poté byl provoz obnoven. Výraznější dopravní komplikace nebyly hlášeny.
Přerušení provozu potřebovali dělníci na převezení betonových nosníků na místo stavby. Nahradili tak původní konstrukci, kterou silničáři odstranili na začátku léta.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
