Vedení aerolinek se nepodařilo dohodnout se s piloty na prodloužení pracovní doby za stejný plat a firma vzápětí přišla s mnohem přísnějšími návrhy. Jejich součástí je i zrušení asi 2900 pracovních míst. To vyvolalo násilné protesty mezi zaměstnanci.
Podle zdrojů z odborů jsou ale představené úspory jen první fází náhradního plánu. \"Pokud se posuneme do druhé fáze plánu, bude muset přímo odejít dalších 5000 zaměstnanců,\" uvedl zdroj. V pondělí Air France oznámila, že sníží počet dálkových linek o deset procent, počet letadel ve flotile se má snížit o 14 na 93.
Každé letadlo, které bude vyřazeno z provozu, znamená podle zdrojů z odborů zrušení pracovních míst pro 100 stewardů, 50 pilotů a 200 zaměstnanců pozemního personálu. Celkově by tak mohlo podle zdroje z firmy odejít až 8000 zaměstnanců.
Mluvčí Air France se ke zprávě odmítla vyjádřit. Air France je součástí francouzsko-nizozemské skupiny Air France-KLM.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
