Ekonomové v průzkumu agentury Reuters v průměru očekávali, že zisk v období od července do září dosáhne 1,5 bilionu wonů.
Automobilka podobně jako některé jiné zahraniční značky bojuje s váznoucím prodejem v Číně, která patří spolu s USA k jejím největším trhům. Společnosti se nepodařilo odhadnout poptávku spotřebitelů a zaměřila se na sedany místo na sportovně užitkové vozy. Nedostatek nových modelů SUV do nedávna způsoboval, že automobilka ztrácela podíl na klíčových trzích.
Hyundai je největší automobilkou v Jižní Koreji a spolu se sesterskou společností Kia tvoří pátého největšího výrobce aut na světě. Společnost Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájila sériovou výrobu osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních vozů u slovenské Žiliny.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
