Automobilka prodala v říjnu v Jižní Koreji pouze 947 vozů. V září se tam její prodej snížil meziročně o 7,8 procenta na 2901 vozů. Jihokorejský automobilový trh je pátý největší na světě a prodá se na něm ročně přes 1,5 milionu aut. Naprostou většinu trhu však ovládají domácí automobilky v čele se skupinou Hyundai Motors.
Většina vozů, které Volkswagen v Koreji prodává, je vybavena naftovými motory. Volkswagen v polovině září přiznal, že do zhruba 11 milionů naftových aut po celém světě instaloval software umožňující manipulovat s testy emisí. Říjen je první celý měsíc, v němž by se tento skandál měl promítnout do prodeje.
Ve Spojených státech, kde se manipulace s emisemi zjistily, se skandál zatím příliš neprojevil. Prodej vozů Volkswagen tam v říjnu nepatrně stoupl, a automobilka tak stále silně zaostávala za svými konkurenty. Za prvních deset měsíců letošního roku jí prodej v USA klesl o 2,2 procenta.