Samotné tržby z mobilních služeb klesly o čtyři procenta na 13,6 miliardy Kč. Průměrný měsíční výnos na zákazníka klesl o 12 korun na 253 korun.
Počet mobilních zákazníků T-Mobilu se výrazně nezměnil a pohyboval se těsně pod šesti miliony. Více než 3,5 milionu zákazníků používalo některý smluvní tarif, 2,4 milionu volilo předplacenou službu. Průměrný měsíční podíl odcházejících zákazníků se mírně zvýšil o 0,2 bodu na 1,5 procenta.
Nejvýraznějšími dlouhodobými trendy v mobilním sektoru zůstávají podle generálního ředitele Milana Vašiny významný růst datové spotřeby a klesající měsíční útrata na uživatele. \"Naše klíčové priority jsou i nadále ve dvou oblastech: chceme nabízet nejspolehlivější mobilní služby, především pak se zaměřením na rychlá data, a přesvědčit firemní zákazníky, že jsme flexibilním, zkušeným dodavatelem, který dokáže uspokojit všechny jejich komunikační potřeby,\" dodal Vašina.
Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996 a od roku 2002 je součástí mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.