Finanční ředitel skupiny Kofola Daniel Buryš uvedl, že přípravy na uvedení Kofoly na pražskou burzu vrcholí, a pokud situace na kapitálových trzích dovolí, měla by se nabídka uskutečnit ještě letos, nebo začátkem příštího roku. \"Nabídka akcií se bude skládat z veřejné nabídky v České republice, Polsku, na Slovensku. Celkově se bude skládat z až 275.000 nově vydaných akcií a až 825.000 existujících akcií nabídnutých k prodeji jedním ze stávajících akcionářů, společností CED Group S.a.r.l.,\" uvedla mluvčí Kofoly Jaroslava Musilová.
Kofola letos své sídlo přestěhovala z Polska do České republiky, do Ostravy. V říjnu oznámila, že společnost Kofola ČeskoSlovensko navýší svůj základní kapitál ze současných dvou milionů korun na 2,2 miliardy korun. Má se tak stát vydáním 22 milionů nových akcií, přičemž každá bude mít nominální hodnotu 100 korun.
\"Kofola a ostatní značky v našem portfoliu vždy stály a budou stát na emocích a na respektu k lokálním zvyklostem. Mám proto velkou radost, že se na budoucnosti Kofoly budou moci podílet i naši spotřebitelé, kteří kofolí nápoje dobře znají a mají je rádi,\" komentoval nabídku akcií generální ředitel Kofoly Jannis Samaras.
Skupině Kofola letos vzrostl za první tři čtvrtletí prodej meziročně o 16,3 procenta na 5,56 miliardy korun. Jde o nejlepší výsledek v historii skupiny. Skupina má osm výrobních závodů, působí v Polsku, České republice, na Slovensku, ve Slovinsku a v Rusku. Zaměstnává 2300 lidí, z toho zhruba 700 v Česku. K výrobkům firmy Kofola vedle stejnojmenného nápoje patří ovocné nápoje a sirupy Jupí, dětské nápoje Jupík, energetické nápoje Semtex, nápoje značky Chito, Top Topic nebo Citro Cola.
V březnu Kofola koupila slovinského producenta minerálních vod Radenska a v červnu její zástupci podepsali smlouvu, jejímž prostřednictvím firma získá firma čtyřicetiprocentní podíl v druhém největším producentovi nealkoholických nápojů na Slovensku, skupině Water Holding. Většinovým vlastníkem Kofoly je společnost KSM Investment, která patří rodině Samarasů, jež značku Kofola po roce 1990 oživila.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
