\"Jsme v procesu transformace našeho podnikání v České republice, vytvořili jsme jednu obchodní jednotku ve střední Evropě a jak dokazují naše pololetní výsledky, meziroční tržby rostly na všech středoevropských trzích,\" dodal Koukolíček.
Tesco letos zavedlo jednotný řídicí tým pro oblast střední Evropy. Prodejny v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a Polsku tak mají vedení v Praze.
Tržby českých obchodů Tesco včetně prodejů pohonných hmot dosáhly v aktuálním první finančním pololetí 20,8 miliardy korun, meziroční srovnání firma neuvedla. V celé střední Evropě řetězec zvýšil meziročně tržby bez prodejů pohonných hmot o 3,2 procenta.
\"V průběhu (finančního) roku končícího 28. února 2015 byla spotřebitelská poptávka ovlivňována lehce se zlepšující důvěrou spotřebitelů a jejich příjmy i přes pouze mírný nárůst cenové hladiny,\" uvádí firma ve zprávě.
Média letos spekulují o budoucnosti řetězce na trzích střední Evropy. Slovenský portál Aktuality.sk v září uvedl, že investiční fond Hartenberg, jehož spoluzakladatelem je český ministr financí Andrej Babiš, vyjednává o koupi prodejen Tesco v Česku a na Slovensku. Fond ani české zastoupení Tesco informaci nekomentovaly, Babiš ještě na jaře popřel zájem o získání části Teska.
Britské Tesco vstoupilo na český trh v roce 1996, nyní provozuje 203 obchodů a podle svých internetových stránek zaměstnává v ČR téměř 14.000 lidí. Tesco je největší maloobchodní společností v Británii a třetím největším maloobchodním prodejcem na světě.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
