Tržby společnosti ve třetím finančním čtvrtletí končícím 31. října klesly na 117,4 miliardy dolarů ze 119 miliard před rokem. Negativně je ovlivnil silnější kurz dolaru, který po přepočtu snižuje hodnotu zahraničních příjmů.
Ve Spojených státech se však zvýšily tržby prodejen otevřených déle než rok o 1,5 procenta, takže vykázaly již páté růstové čtvrtletí za sebou. Tento typ tržeb je přitom považován za klíčový ukazatel zdraví maloobchodních společností.
Čtvrtletní zisk na akcii se snížil na 1,03 dolaru z 1,15 dolaru před rokem. Analytici přitom podle průzkumu agentury Reuters počítali s jeho výraznějším poklesem, a to na 0,98 dolaru na akcii.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
