Statistici v průzkumu zjišťují, jak podnikatelé a spotřebitelé odhadují budoucí vývoj své ekonomické situace. Rozdíl mezi pozitivním a záporným hodnocením v procentech je takzvané konjunkturální saldo. U podnikatelů ze říjnové hodnoty 11,9 bodu stouplo v listopadu na 13,1 bodu. V případě spotřebitelů se ukazatel zvýšil z 2,5 bodu na tři body.
Z jednotlivých podnikatelských oblastí stoupla důvěra především ve stavebnictví, v obchodě a ve vybraných odvětvích služeb, v průmyslu se zvýšila mírně. Ve stavebnictví nicméně ukazatel důvěry nadále zůstává v záporných hodnotách.
Před rokem činil souhrnný indikátor důvěry 10,1 bodu, což je o jeden bod níže než nyní. Důvěra podnikatelů proti loňskému listopadu stoupla o 0,8 bodu a u spotřebitelů, u kterých byl loni indikátor důvěry 1,3 body, se zvýšila o 1,7 bodu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
