Indie v listopadu zjistila, že vozy vyrobené místní divizí německého koncernu porušovaly emisní normy stanovující limitní hodnoty oxidů dusíku. Významně vyšší odchylky vláda zjistila u některých naftových aut od Volkswagenu a jeho sesterské značky Audi.
Vrchní ředitel na indickém ministerstvu těžkého průmyslu Ambudž Šarma dnes řekl, že mezi svolávanými vozy budou také auta značky Škoda. Výrobce prý v rámci svolávací akce z vozů odstraní zařízení, které umožňuje obcházet testy emisí, citovala jej agentura Bloomberg.
Volkswagen uvedl, že ministerstvu a výzkumnému institutu ARAI, který působí při tomto úřadu, předloží návrh řešení. Vozy prý hodlá svolávat po etapách a součástí plánu bude také aktualizace softwaru.
Největší evropská automobilka se se skandálem kolem měření emisí potýká od 18. září, kdy ji americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) obvinila, že u vozů s naftovými motory používala software umožňující při testování skrývat vysoce nadlimitní hodnoty toxických oxidů dusíku. Volkswagen pak přiznal, že v celém světě software instaloval do zhruba 11 milionů aut, včetně asi 1,2 milionu vozů české divize Škoda Auto.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
