V říjnu se počet registrací nových vozů v Německu zvýšil jen o jedno procento. Za prvních 11 měsíců roku tento ukazatel zaznamenal nárůst o pět procent. Německo je největším automobilovým trhem v Evropě.
Německé sdružení automobilového průmyslu VDA v pondělí předpovědělo, že prodej nových osobních automobilů v zemi letos stoupne asi o čtyři procenta na zhruba 3,17 milionu vozů. Sdružení také sdělilo, že zatím nezaznamenalo žádný výraznější dopad emisního skandálu na poptávku po naftových autech, u nichž se manipulace zjistily. V příštím roce VDA počítá se zpomalením růstu německého automobilového trhu na zhruba jedno procento.
Americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) v září obvinila Volkswagen, že u vozů s naftovými motory používal software umožňující při testování skrývat vysoce nadlimitní hodnoty toxických oxidů dusíku. Volkswagen pak přiznal, že v celém světě software instaloval do zhruba 11 milionů aut, včetně asi 1,2 milionu vozů české divize Škoda Auto.
Na prodeji vozů Volkswagen se skandál výrazně promítl zatím hlavně na americkém trhu. Tam se odbyt vozů značky VW minulý měsíc propadl o 25 procent.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
