Podnik kvůli tradičnímu předvánočnímu náporu využívá i služeb externích dopravců pro přepravy mezi sběrnými poštovními uzly a regionálně také mezi depy a uzly. Před koncem roku také navýšila počty brigádníků o stovky lidí jak pro zpracování zásilek, tak pro jejich doručování.
Loni prošlo v druhé polovině prosince největší třídírnou v pražských Malešicích za jeden den 200.000 balíků, což je o 150 procent více proti běžnému pracovnímu dni.
Nárůst až o 100 procent čeká před Vánoci i kurýrní firma PPL. Meziročně by se měl počet balíků přepravených v prosinci zvýšit o 30 procent z loňských dvou milionů zásilek. PPL kvůli tomu navýšila počet aut z 1000 na 1500 a nabrala desítky brigádníků. Nejčastěji jde o řidiče a manipulanty v depech.
I když celková úspěšnost doručení je 98,5 procenta, je podle zástupců firmy možné, že se některá zásilka k adresátovi nedostane včas. Na včasné doručení balíků mají nemalý vliv počasí, dopravní nehody či selhání techniky. V letošním roce PPL nabídne příjemcům možnost doručení zásilek i v sobotu.
Růst počtu posílaných zásilek souvisí zejména s rozvojem nakupování v internetových obchodech. Podle Asociace pro elektronickou komerci letos Češi na internetu v průběhu vánoční sezóny utratí 25 miliard Kč, což je o pětinu více než loni.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
