Akcie Pininfariny koupí společný podnik technologické divize Tech Mahindra a automobilky Mahindra & Mahindra, který poté předloží majitelům veřejně obchodovaných akcií nabídku na odkoupení zbytku. Mahindra pak prostřednictvím úpisu akcií vloží do italské firmy 20 milionů eur a jejím věřitelům se zaručí za úvěry do výše 114,5 milionu eur.
Pininfarina už spolupracovala s Mahindrou na vývoji sportovně-užitkového vozu a na některých dalších projektech. V roce 2013 najala indická společnost bývalého návrháře Pininfariny Huberta Tassina, uvedla agentura Reuters.
Pininfarina měla ke konci září čistý dluh 47,4 milionu eur. Firma je dlouhá léta ztrátová, zčásti proto, že řada velkých automobilek si v poslední době vypracovává designy sama.
Pinifarina byla založena v roce 1930. Navrhla téměř všechny modely sportovních vozů Ferrari od počátku 50. let minulého století. Věnuje se však designu i v jiných oblastech, navrhla třeba bytové domy, prodejní automaty nebo zubní kartáčky.
V Česku je známá také tím, že navrhla design třetinkových skleněných lahví minerálních vod Mattoni a Aquila. Brněnský výrobce traktorů Zetor minulý měsíc představil nové modely traktorů od Pininfariny.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
