Royalová v rozhlasové stanici RTL uvedla, že Renault \"se zavázal svolat určitý počet vozidel, 15.000 vozidel, aby je zkontroloval a správně seřídil, aby filtrační systém fungoval\" za všech teplotních podmínek. \"Nová auta musejí odpovídat normám,\" řekla ministryně, podle které Renault emisní normy nepřekračuje sám. Žádné další výrobce ale nezmínila, uvedla agentura AFP.
Royalová krátce po vypuknutí skandálu kolem měření emisí u většího evropského konkurenta Volkswagen nařídila ve své zemi testy aut různých značek. Konkrétně u Renaultu testy ukázaly překročení norem oxidu uhličitého a oxidů dusíku. Vláda ale zdůrazňuje, že v autech není systém umožňující manipulovat s výsledky měření emisí - na rozdíl od Volkswagenu, který loni připustil, že tímto softwarem je po celém světě vybaveno asi 11 milionů jeho naftových aut.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
