Výdaje na televizní reklamu se loni zvýšily o 14 procent a počet reklamních spotů vzrostl o 40 procent na téměř čtyři miliony. O více než 300 milionů (pět procent) na šest miliard vzrostla i ceníková hodnota využitého reklamního prostoru v rozhlase. Inzerce v tisku stagnovala na 17,9 miliardy Kč.
\"Na celkový výsledek má pozitivní vliv i stagnace tisku, kterému se tak prozatím daří čelit tlaku nových médií, a to i přes mírný 1,5procentní pokles ceníkové hodnoty využitého reklamního prostoru v doposud klíčovém segmentu deníků,\" uvedl obchodní ředitel Nielsen Admosphere Tomáš Hynčica.
Kompletní data za internet nejsou prozatím k dispozici. Finální výstupy budou oznámeny pravděpodobně během prvního kvartálu tohoto roku. I u tohoto mediatypu však lze podle zástupců Nielsenu očekávat potvrzení pozitivního trendu posledních let.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
