Statistici v průzkumu zjišťují, jak podnikatelé a spotřebitelé odhadují budoucí vývoj své ekonomické situace.
Mezi podnikateli se indikátor důvěry proti loňskému prosinci zvýšil o 1,7 bodu na hodnotu 96. Z jednotlivých podnikatelských oblastí nejvíce, o 2,5 bodu, stoupla důvěra v průmyslu. V případě spotřebitelů se ukazatel důvěry zvýšil o 2,6 bodu na 110.
Od letošního roku se informace ČSÚ o konjunkturálním průzkumu změnila. Údaj už není primárně postaven na saldu indikátorů důvěry, ale na bazických indexech. Podle salda celková důvěra v lednu stoupla na 13,8 bodu z prosincových 11,7 bodu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
