Honeywell nabízí za UTC směs svých akcií a hotovosti v hodnotě, která o 22 procent překračuje tržní hodnotu akcie UTC z 19. února, tedy posledního obchodovacího dne předtím, než se objevila zpráva o jednání mezi oběma firma. Obě společnosti počátkem týdne bez dalších podrobností sdělily, že jednaly o fúzi.
UTC v pondělí spojení odmítla s tím, že americké úřady na ochranu hospodářské soutěže by podle jejího přesvědčení plán na sloučení obou firem zamítly. Honeywell ale sdělil, že proces regulačního hodnocení nabídky nepovažuje za \"závažnou překážku\" pro transakci. Podle ní by spojení s UTC ušetřilo na nákladech 3,5 miliardy dolarů.
UTC je z hlediska tržeb a počtu zaměstnanců větší než Honeywell. Honeywell má zase aktuálně vyšší tržní hodnotu než společnost, která vyrábí mimo jiné letecké motory Pratt & Whitney a výtahy Otis.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
