United Technologies minulý týden nabídku Honeywellu odmítla, zejména kvůli obavám z negativního postoje regulačních úřadů. Dodala, že snaha o spojení podniků by byla nezodpovědná vůči akcionářům.
United Technologies se domnívá, že regulátoři by transakci zamítli. Pokud by se přeci jen podařilo úřady přimět k souhlasu, pak by podle firmy nad přínosy fúze převážily negativní důsledky spojené se stanovenými podmínkami regulátorů.
Oba podniky jsou významnými dodavateli pro letecký a kosmický průmysl a jejich spojením by vznikla jedna z největších firem ve Spojených státech s ročními tržbami téměř 100 miliard dolarů. Honeywell dnes nicméně zopakoval, že podle jeho názoru by postoj regulátorů nepředstavoval \"važnou překážku\" pro uskutečnění transakce.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
