\"Škoda Auto je atraktivní zaměstnavatel pro kmenové i agenturní zaměstnance. Od roku 2010 zde vzrostl průměrný plat o třicet procent,\" uvedl Wojnar. Vývoj v automobilové oblasti podle něj přinese nové požadavky na zaměstnance i vznik nových profesí, zejména v oblasti digitalizace.
\"Jsme v kontaktu nejen s úřady práce v nejbližších regionech, ale z celé České republiky. Od loňského března jsme dokázali navýšit počet zaměstnanců včetně agenturních o tisíc, v zásobě máme 3000 uchazečů z celé republiky,\" dodal Wojnar. V současnosti Škoda Auto zaměstnává v českých závodech zhruba 27.000 lidí, z toho 2000 cizinců.
Automobilka investuje i do vzdělání, v loňském roce například podpořila 135 miliony Střední odborné učiliště Škoda, kde se zaměřila na přípravu studentů v oblasti 3D tisku, robotiky nebo alternativních pohonů. S pomocí automobilky bylo také otevřeno nové výukové CNC centrum.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
